Du er her
Ryelageret - Økern
Jeg er nå blitt materialforvalter for lageret på Økern. Jeg har prøvd å sette opp en inventar liste, og kan love at på lageret er det mye ting og tang.
Det er en del større gjenstander som benyttes av alle gruppene til de forskjellige arrangementene. Det vil derfor være nødvendig og viktig at gruppene gir meg en «bestilling» på hva som trengs for å unngå dobbelbooking og arrangements kollisjoner.
Jeg lager et ut/retur skjema av hva gruppene tar ut, så du som er arrangementsansvarlig gir meg en melding i god tid, og jeg setter dette opp i skjemaet, og reserverer dette for deg for den dagen det skal benyttes.
Jeg ønsker også at de av dere som var ansvarlig for arrangementene i 2012 sender meg en melding, så snart som mulig, om hva som manglet/ikke fungerte i fjor, slik at dette kan fikses for årets arrangementer, og at lageret blir komplementert .
Jeg ønsker dessuten at BU gruppa, XP og 15t timern, løpe gruppa, turritt, evt. andre grupper som har sine ting plassert i lageret, tar kontakt med meg for at jeg kan få en bedre oversikt.
Høres ikke dette greit ut?
Vi må sammen passe på at vi har det som trengs, før arrangementsdagen, slik at det ikke blir panikk kjøp på 7-11 på rittdagen.
Tilslutt har jeg en liten etterlysning; hvem vet hvor det har blitt av megafonen og 2 gulblink lamper til takmontering på bil ?? Gi meg beskjed så fort som mulig.
Du treffer meg på tor.myrseth@gmail.com, og på telf. 93407434.
Vi snakkes!
Hilen Tor Myrseth
Lagersjefen
- Logg inn for å skrive kommentarer